Geen uitlog knop, svp maken

Ik ben ingelogged, maar ben klaar met berichten en wil uitloggen. Ik kan daarvoor geen kop vinden, kan deze aangemaakt worden?

Hier krijg je geen antwoord. Dit is het Forum. Gebruik de contactpagina: https://www.fietsersbond.nl/contact-en-ledenservice/

Als ik hier geen antwoord krijg en de Fietsersbond niet meeleest, dan heeft alles wat we op dit forum doen 0,0 zin. Als dat zo is hoor ik dat graag, want dan ga ik daar het bestuur op aanspreken. @MikeRZ, werkt niet, ook 2x Shift+z doet het niet.

Een Forum heeft een andere functie. De contactpagina is er niet voor niets. Maar, ga je gang!

Maar het artikel geeft nog een andere optie die wel werkt, druk op de knop meeste rechts boven,

Screenshot_20231111_213252

en vervolgens zie je:

Screenshot_20231111_213422

Met de contactpagina moet je volgens mij andere zaken delen dan dat hier gedeeld wordt. Ik denk dat de Fietsersbond hier moet meelezen om aan de weet te komen wat er speelt. Er worden ook “stellingen” neer gezet, dat heeft naar mijn mening een doel. Als dat niet zo is, wat is daar dan de zin van?

Dank je wel, had het niet achter deze knop verwacht.

Na meer dan 20 jaar ervaring met het Forum kan ik stellen dat de uitwisseling van vragen en kennis en ervaring van en tussen de Forumleden (waaronder ook niet-leden van de Fietsersbond) de belangrijkste meerwaarde is van het Forum. Als je de contactpagina niet wilt benutten, kun je het kantoor van de Fietsersbond ook gewoon bellen, toch?