Knooppunt 17 Zwijndrecht

Om vanuit knooppunt 92 - Heerjansdam naar Knooppunt 17 - Zwijndrecht te fietsen, via het fietspad langs rangeerterrein Kijfhoek, moet u aan het einde van het fietspad rechtsaf slaan, en niet rechtdoor rijden onder het viaduct. Op dit punt is de bordje / aanduiding Rechtsaf slaan verdwenen. Iedereen rijdt nu recht door, en is dan meteen het spoor bijster.

Om vanuit knooppunt 92 - Heerjansdam naar Knooppunt 17 - Zwijndrecht te fietsen, via het fietspad langs rangeerterrein Kijfhoek, moet u aan het einde van het fietspad rechtsaf slaan, en niet rechtdoor rijden onder het viaduct. Op dit punt is de bordje / aanduiding Rechtsaf slaan verdwenen. Iedereen rijdt nu recht door, en is dan meteen het spoor bijster

Beste,
Bedankt voor de melding
De Fietsersbond is niet de beheerder van het fietsknooppuntennetwerk. Er is een speciale website voor het melden van problemen met het netwerk (http://meldsysteem.nederlandfietsland.nl/). Ik wil de melding ook wel doen, maar uit uw beschrijving kan ik niet precies halen waar het probleem zit.
Uit uw beschrijving maak ik op dat het knooppuntennetwerk over fietspad 69 gaat. Volgens onze gegevens gaat het netwerk, komend van knooppunt 92, bij het begin van fietspad 69 rechtsaf langs Kijfhoek. Kunt u me aangeven hoe het knooppuntennetwerk daar precies loopt?
Met vriendelijke groet,