Fietsdoorsteek tussen vinkenweg en laanstraat ontbreekt in routeplanner

ik probeer een route uit te stippelen waarin ik vanaf de Vinkenweg gelijk de Laanstraat opga, maar uw routeplanner wil deze fietsdoorsteek niet meenemen en stuurt me via omwegen naar het eind van de Laanstraat. vele jaren werd de stoep gebruikt om vanaf de Vinkenweg de Laanstraat op te gaan. de gemeente Soest heeft nu een officieel fietspad tussen deze beide straten gemaakt.

Van de Vinkenweg in Soest naar de Laanstraat kan niet volgens uw systeem. Hij laat me omrijden via Zwaluwenweg, Leeuwerikweg, Koekoekweg en Beetzlaan.
Dit is behoorlijk omrijden omdat je vanaf de Zwaluwenweg via de Albert Hahnweg op de Laanstraat komt. Dus de kortste route is dit zeker niet.
Terwijl je vanaf de Vinkenweg meteen de Laanstraat op kan.
hoe kan ik een afbeelding toevoegen om deze fout te laten zien?

Bedankt voor je reactie.
Ik heb een doorsteek ingetekend, mogelijk ligt ie niet helemaal op de goede plek, maar in ieder geval kun je nu van de Vinkenweg naar de Laanstraat

dank u voor uw antwoord en reactie. sorry dat ik nu pas reageer. het word nu goed weergegeven. ik heb het nogmaals nagekeken. volgens de oude situatie werd je naar een doorsteek verwezen via de Nachtegaalweg die niet bestaat. dit is namelijk geen pad, maar de achteringang van huizen aan de Nachtegaalweg en Laanstraat.