Fietsonderzoek Hulp Nodig

Beste Forum Leden,

Momenteel ben ik bezig met de afstudeer scriptie voor mijn Marketing master, en ik zou u graag om hulp willen vragen. Ik doe nu onderzoek naar de belangrijkste beslis factoren bij de aankoop van een fiets online met als doel de recommandaties te kunnen geven bij de verbetering van de online aanbod van de fiets retailers. Ik benader nu de belangrijkste fora in de fietsenwereld van de Benelux met een verzoek om een korte survey (10-15 minuten) te mogen posten om de mening van de forum leden te vragen.

Er zijn 3 prijzen die ik aanbied voor de deelnemers die de loting winnen (3 vouchers van 100 euro elk). Ik denk dat het een mooie mogelijkheid is om toekomst van de online fietsenverkoop te bepalen. Daarnaast kunnen ze ook een mooie prijs winnen.

Om mee te doen kun u deze link gebruiken (u kunt deze gewoon in de browser plakken): http://www.surveygizmo.com/s3/2816873/BikeResearch2016-NL-NL

Hartelijk dank.

Groeten,

Erwin (Amsterdam)
Email:
Erwin_klein@hotmail.com

Beste Forumleden,

Hartelijk dank voor jullie deelname. De meningen waren heel erg waardevol en de vragenlijst is nu gesloten. Van de 264 deelnemers heb ik 3 willekeurige geluksvogels uitgekozen.

Wederom bedankt!

Groeten,

Erwin