Gpx bestand onvindbaar

In de routeplanner heb ik een route uitgezet. Ik wil hem als gpx bestand opslaan om hem later in basecamp op te slaan en vandaar uit over te zetten naar mijn etrex gps. Ik kan echter niet zien waar het gpx bestand is opgeslagen (niet in de map downloads, niet in de map documenten). Nadat ik de knop gpx heb ingedrukt kom ik vervolgens op een pagina met alle codes. Opslaan als... heeft geen zin want dan slaat hij hem niet op als gpx bestand.
Ik moet iets fout doen maar wat? Ik heb het gevoel dat de oplossing heel simpel is. Wie helpt mij?

Sinds kort ben ik bezitter van de Samsung tab 2 met Android.
Routeplanner geïnstalleerd en werkt prima. Routes bewaren en exporteren als GPS bestand is ook geen probleem.
Maar waar zet de routeplanner dat neer? Niet meer te vinden dus en daarom ook niet te importeren BASECAMP om het daarna op mijn Garmin GPS te zetten . In de routeplanner ook geen mogelijkheden om dat te traceren.
Groet Onno.

Ik krijg de route die ik heb uit gestippeld via knooppunten niet op mijn Garmin 62stc heeft iemand zijn een beschrijving hoe ik dit moet doen.

Beste Koolmees

In de Internet Explorer browser wordt het bestand inderdaad niet opgeslagen, maar getoond in een venster (de pagina met codes die je noemt). Deze pagina kan je opslaan, maar let er wel op dat je daarbij de bestandsnaam aanpast, deze moet eindigen op .gpx.

Bijvoorbeeld, bij opslaan wordt deze naam voorgesteld: fietsersbond-15-04-15-f60fcb5a-routeplanner.xml, vervang dit door “fietsersbond-15-04-15-f60fcb5a-routeplanner.gpx”. De aanhalingstekens zijn belangrijk!

Vroeger werkt het wel - nu niet meer :frowning:
Het oplossing is voor gpx +kml bestand als .zip te kiezen.
Dan krijg je wel de veresit bestand, maar je moet wel een zip programma te beschikking hebben.

Zou goed zijn als het weer werkt met download gpx besand.

Ik heb vandaag precies het zelfde. Weet iemand een simpele oplossing want ik ben niet zo handig met dit soort zaken :slight_smile:

Beste Koolmees,

Heb exact hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing of antwoord?