GPX track importeren

Hallo lezer(s),

Als nieuweling op dit forum en bij deze planner de vraag hoe ik een GPS track (Garmin 62s) die ik van een kennis heb gekregen kan importeren of inlezen in de Routeplanner. Hierna zou ik de route graag willen bewerken.
Verder voldoet de planner aan veel van miijn nogal uitgebreide wensenpakket.

Leuk om te horen dat veel van functionaliteit voldoet aan je wensen! Helaas is er geen mogelijkheid om een GPS-track te importeren in de planner. We hebben alleen export-opties voor GPS.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Wel erg jammer.Is er een workaround om iets dergelijks voor elkaar te krijgen? Of zijn er andere websites/apps die dat wel kunnen? De Bootcamp software met OSM kaarten laat de knooppunten zo slecht zien.

Ik ken helaas geen workaround. Wellicht dat andere lezers van dit forum nog zullen reageren met suggesties voor alternatieven, ik heb daar zelf geen ervaringen mee.

Groet,

Richard

Ik ken ook geen website/app/programma waar je een bestaande route makkelijk kan bewerken, als ik een deel van een route wil veranderen dan knik ik dat er uit en plan met een website dat deel dat ik tussen uit heb geknipt. Dat stuk route plak ik dan weer in de bestaande route.

Voor routeplanning gebruik ik of de fietserbond routeplanner of http://cycle.travel. Die laatste voor het buitenland of als ik meer vrijheid om de route deels om te leggen, hier kan je elk punt aanklikken en verschuiven en wordt de route direct bijgewerkt.