Routes op Mobiel

Heb uiteindelijk mijn route kunnen samenstellen en opslaan. Hier staat bij dat ik voor de app een token moet gebruiken.

Kan geen app vinden maar wel m.routeplanner.fietsersbond.nl.

Ik daar naar toe. Kan kiezen voor Menu en dan links: inloggen. Krijg dan een scherm voor een token of inloggen. Als ik inlog krijg ik direct alle fiets routes van . . . . . te zien. Uitloggen en opnieuw proberen. Nu krijg ik de routes van  . . . . . . te zien.
Beveiliging lijkt dus een probleem??

Hoe kan ik mijn eigeroutes zien en aan mijn mede fietsers tonen??

Hallo Hans,
Kun je ons mailen (routeplanner@fietsersbond.nl) wat je eigen gebruikersnaam is, en welke andere gebruikersnaam/fietsroutes je te zien kreeg? Dan gaan wij dit uitzoeken!
De apps kun je downloaden via de Apple Store en Google Play.

precies hetzelfde probleem hier. geen token te vinden. Inloggen lukt dus niet, maar wel de route van iemand anders (er staat niet bij van wie die route is) hoe kunnen we een token voor de app krijgen?

Hallo allen,
Eindelijk dacht ik, de mobiele app is er!
Alleen … helaas… de knooppuntenroute die ik op mijn PC plande bleek op mijn app geen knooppunten aan te geven.
Helaas is hij voor mij dan nutteloos, het is geendoen om tijdens het fietsen bij te houden hoeveel meter je gefietst hebt sind je vorige punt …
Komt nog bij dat ik een rondje gepland had, op de app komt dit niet door en wordt alleen de heenreis aangegeven.
Jammer, hopelijk komt er binnenkort een update want dit werkt niet.
Knooppunten op zich een fantastische aanwinst …

Dat verbaasde mij ook al, als je het vakje token leeg laat en inlogt krijg je de routes van een willekeurige gebruiker te zien. Wat je dan wel voor token moet invullen is niet te achterhalen. Inloggen met gebrnaam en ww is niet mogelijk.

Op de website bij je opgeslagen routes staat een code, als ik die invul in ‘token’ dan krijg ik in mijn app de routes te zien… Alleen dus niet een knooppuntenlijstje, en dat leek me nu zo handig

Mijn computer kan geen GPX bestanden openen en ik kan op internet geen programma vinden om het wel te kunnen openen. Wie weet raad?

Heb uiteindelijk mijn route kunnen samenstellen en opgeslagen.inloggen op mobiel lukt niet hier staat bij dat ik voor de app een token moet gebruiken. waar kan ik die vinden.

Dat Token krijg je als je op de pc inlogt bij de fietsersbond . Mijn routes.
Dan krijg je een token wat je moet invullen als je op je mobiel inlogt op de app…bij mij werkt het niet .
En een antwoord hier proberen te krijgen lukt mij in ieder geval ook niet

Beste Fietsbond,

Is het niet mogelijk om er met spoed te zorgen dat je binnen alle applicaties dus ook de mobile website gewoon in kan loggen en zodoende je zelf gemaakte routes kan inzien.
Tevens, als je bent ingelogd, een knop “Bewaar / opslaan” als je een route hebt gemaakt binnen de App’s en mobiele website.

Met dank.

Karel

Een nieuwe account aanmaken kan alleen via de desktopversie. Hoe dat in zijn werk gaat staat helder beschreven in de Help: http://routeplanner.fietsersbond.nl/pagina/een-route-opslaan-voor-later-gebruik

De routeplanner app android op mijn tablet werkt niet goed, Inladen routes werkt af en toe maar dan zonder knooppunten. Meestal blijft de app draaien zonder resultaat. Hoop op een update.

Het inladen van bewaarde routes werkt inderdaad niet goed, met name als je via-punten erin hebt verwerkt. We hebben dit doorgespeeld aan de programmeurs.

Ook ik krijg routes te zien van willekeurige mensen.
Als ik in het menu kies voor mijn route en ik vul het token in, dan blijft de route laden…en laden…en laden.
Jammer, het zag er goed uit !

Voor het openen en bewerken van GPS-tracks kunt u Garmin Basecamp gebruiken i.c.m. Openfietsmap.