Sparta Ion fiets

Graag wil ik via dit forum mensen erop wijzen dat wanneer je een sparta ion fiets bezit met een probleem aan achterwiel ,je het beste langs kunt gaan bij de Firma van der Kaa in Hilvarenbeek,zelf kom ik uit Hoorn n/h,en ben daar bij div sparta dealers langs gegaan maar die berekeningen klopten niet via een offferte reparatie. Heb gegoocheld en kwam bij Kaa terecht in Hilvarenbeek ,afspraak gemaakt in de morgen,dagje Beekse bergen met dochter gedaan enin de middag was fiets gerepareerd ,eerlijk ,spontaan goed advies en super afgehandeld fiets rijd weer . Even een verschil van € 430,00met die andere dealers dit bedrijf is een absolute aanrader voor je elektrische fiets!! tis maar dat u het weet.

Hallo fietsers,

Ik kan bij een kringloopbedrijf een sparta ion zonder versnellingen kopen. Echter, we krijgen hem niet aan de praat. De vorige eigenaar vertelde dat de fiets het gewoon deed. Het display werkt ook niet. Wie weet raad?

Nog even een gouden tip: Je kunt beter de volgende keer geen Sparta kopen want een bedrijf die fietsen levert van boven de €2600,- mag je toch verwachten dat het complete achterwiel niet defect raakt, en als dat wel gebeurt door een slechte fabricage, dat ze in ieder geval kosteloos zorgen voor een nieuw wiel. Ik ben klaar met dit merk, mijn volgende fiets draagt niet het merk Sparta omdat ik geen service krijg van dit bedrijf.

Dit is een topwinkel,incl reparatie en deskundig advies voor al uw fietsplezier.