Derde editie van de Fiets Telweek: groter dan ooit!

Origineel: https://www.fietsersbond.nl/nieuws/derde-editie-van-de-fiets-telweek/

Op 18 september gaat de derde editie van de Nationale Fiets Telweek van start, het grootste fietsonderzoek van Nederland. Een week lang wordt weer gemeten hoe Nederland zich op de fiets verplaatst, met welke snelheid, op welke tijdstippen, met hoeveel tegelijk en waar de grote vertragingen zitten. En de app biedt dit jaar de mogelijkheid…

De fietstel-app zou de bewegingssensor van de mobiele telefoon moeten gebruiken om zo de hobbeligste fietspaden van Nederland in kaart te brengen.

Ik doe mee!

Er is hier in het Noorden nog 0 publiciteit aan gegeveven. Ik zie nu ook dat de Provincie Groningen helemaal niet mee doet. Dat betekent dat ik voor dat het vrij nutteloos is om nog mee te doen.

Vandaag dus 100K gefietst, vier fietsroutes plus meegepakt twee keer dwars door de stad maar 0 feedback van de app.

Wauwwww, 100K km is best veel, op een etmaal moet je dan ruim 4200 km/uur gereden hebben… of bedoel je 100K meter?

Vandaag heb ik slechts 22 km gefietst, dat is 22.000 meter ofwel 22K meter.

Flauw. Daar gaat het ook niet om, het gaat er om dat je het idee hebt dat de app wat doet. Ik heb nu de actieve modus aan gezet.