Fietsned vs ANWB

Misschien deze vraag al eerder gesteld, maar heb tot nu toe geen reactie ontvangen!Op welke pechservice kan je je het beste abboneren, de zusterorganisatie Nederland Fiets heeft een reclame van Fietsned, overigens zonder korting! Gaarne reactie! 

1 like

Op de website van FietsNED vindt u in de rubriek Pechhulp Onderweg een vergelijkend overzicht m.b.t. de pechhulpservice van FietsNED en ANWB "pechhulp-informatie, kijk en vergelijk".

Daarmee bent u ongetwijfeld in staat om de juiste keuze te maken.

 

Jammer dat Martin Leemans er niet bij vermeld dat hij mederwerker van FietsNED is! Ik heb in een aantal uitzendingen van Brabant gezien dat medewerkers van FietsNED als deskundige worden beschouwd. Ik heb altijd vertrouwen gehad in de deskundigheid van de ANWB wegenwachters, maar de ervaringen met steeds meer electronica van verschilende merken wordt het er voor de wegenwachters ook niet makkelijker gemaakt! Ikzelf heb met een gewone fiets voldoende ervaring om van alles te repareren, maar ik denk dat ik bij een elektrische fiets niet veel verder kom dan het plakken van het voorwiel.In de communicatie met de ANWB blijkt ook dat ook al ben je wegenwacht lid, je toch een apart electrische fietsabbo moet nemen, ook al was het vroeger de Algemene Nederlandse Wielrijders Bond. Als ik lid wordt denk ik toch aan Fietsned, omdat ze alleen  specifiek toegerust zijn voor (electrische) fietsen Hoe staat het trouwens met de ervaring met ION accu's?