Geen 'via' op mobiel

Op mijn desktop heb ik een route geplanned, beginpunt, 2 * een via-adres en een eindpunt. Perfect. Deze route heb ik bewaard. Inloggen op de app voor android gaat prima, mijn account wordt direct herkend. Maar als ik de route op mijn mobiel opvraag, worden de via-adressen volledig genegeerd.

Enig idee hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?

Ik heb geprobeerd de route in stukjes op te knippen, maar dan maakt de app er helemaal iets anders van, dus dat is geen optie.

ben benieuwd of iemand een suggestie heeft.

groeten, Karen

Ik zie nu pas dat er al eerder een bericht over het achterwegen blijven van ‘via’ routes is gepost.
Op 31 maart door ‘slim’.

Ik maak gebruik van de app voor android op mijn smartphone, En ik heb het net ook geprobeerd met behulp van site m.routeplanner.fietsersbond.nl. Met helaas het zelfde resultaat.

Hier ook hetzelfde probleem. Ik had een hele route via allerlei knooppunten uitgestippeld. Maar op de app op de mobiel wordt de route compleet zonder tussenpunten van start naar finish berekent, volgens mij altijd met de parameter “makkelijk doorfietsen”.

Kijk ik daarna op “mijn routes” op de PC dan wordt wel weer de uitgestippelde route getoond.

Dank voor de meldingen dat het via-punt het niet doet in de app. Hopelijk weten wij dit euvel bij de volgende versie van de app te repareren.

De beste manier is inderdaad om de route op te delen.

Ik had een route uitgestippeld van Groningen naar Veendam met 2 via punten.

Ik heb deze route opgedeeld in 3 verschillende routes,
en ze genummerd.

Vervolgens geladen op mijn telefoon en het werkt!

Maar het zou inderdaad handiger zijn als de via punten ook op de app zouden werken.