Melding

Waar kan ik nu mijn melding kwijt over een vreemde fietssituatie?

Nog steeds op het Meldpunt, te vinden op http://www.fietsersbond.nl/meldpunt.

Er waren wat problemen met het doen van een melding sinds de nieuwe website, maar deze zijn als het goed is verholpen.

Hoi,

Gisteren weer een melding gedaan, en weer wordt een verkeerde naam in de email gebruikt. Nogmaals gecontroleerd dat mijn account gegevens kloppen, begrijp er weinig van. Ook afbeeldingen krijg ik niet meer te zien.

Kunnen jullie hier naar kijken? Het gaat om "Autos blokkeren ingang fietsenstalling" in Nieuwegein. Het maken van een link naar een melding zou handig kunnen zijn.

Groet,

Maarten

Ha Maarten, bedankt voor je reactie.

We zijn er hard mee bezig dit op te lossen.

Wanneer ik wil inloggen op het forum om nieuwe foutmeldingen door te geven dan is mijn emailadres onbekend. Wanneer ik vervolgens mijn emailadres invoer om het wachtwoord te resetten dan krijg ik keurig een mail kan ik inloggen op de pagina om mijn wachtwoord te resetten. Wanneer ik vervolgens weer op het forum in wil dan is mijn emailadres onbekend en ook mijn accountnaam. Wie weet er een oplossing ?? Browsers zijn google chrome en firefox

Bij het creëren van een tocht waarbij er een aantal straatnamen (zonder nummer) en plaatsnamen (met bijvoorbeeld sportverenigingen als locatie) werden aangeleverd wilde ik een route maken met behulp van de planner. Omdat het een rondje was maar toch met 2 verschillende locaties als start en eind heb ik niet voor ‘rondje’ gekozen. Na het invoeren van wat tussenpunten d.m.v. de straatnaam in te typen. Het tussenpunt werd door de planner centraal in deze straat geplaatst (logisch) Het verplaatsen van dit punt was echter niet mogelijk (verbeterpunt). Een plein (Oldenhovens kerkhof Leeuwarden) werd niet herkend (kan gebeuren) maar deze heb ik handmatig als via punt aangewezen. Na de gehele route te hebben ingevoerd in een combi van typen en aanwijzen op de kaart als via punt moest ik vervolgens meerdere keren op de plan button klikken (er werd geen laadt actie in het scherm getoond en ook de browser toonde niet dat er een pagina werd geladen (bug) Na de berekening bleek dat er enkele tussenpunten toch niet in de berekening waren meegenomen en dat ik enkele extra tussenpunten moest creëren om de route te rijden zoals in mijn planning lag. Dit was echter niet mogelijk en uiteindelijk kwamen de extra toegevoegde via-punten op de verkeerde plek in de route te staan (functionele aanpassing)

Hopelijk kan ik op deze manier de planner verbeteren voor de fietsliefhebbers

Bij het aanmaken van een forumbericht dien je ter bevestiging de Captcha code in te voeren. Vervolgens kun je alleen maar op voorbeeldweergave klikken terwijl ik als gebruiker mijn tekst al had gecontroleerd en direct wilde plaatsen. Mijn inziens is het handig om hier een keuze voor de gebruiker te tonen nadat de Captcha code is ingevoerd namelijk: 1. Voorbeeldweergave of 2. Plaatsen

Bij het gebruik van de browser chrome verwacht je dat wanneer je op de fietsersbond vlag klikt dat je naar de hoofdpagina (index) wordt doorgestuurd. In chrome gebeurd er echter niets en toont de browser dat de pagina opnieuw wordt ingeladen (dit gebeurd o.a. bij de pagina http://login.acc.fietsersbond.nl/