Nieuw product: stuur-geintegreerde fietsbel

Beste fietsers en fietsliefhebbers,

Tijdens mijn minor Ondernemerschap ben ik samen met 3 andere studenten bezig om de eerste stuur-geïntegreerde fietsbel te maken die lichtgewicht, veilig en sexy is. 

Ondanks het feit dat veel wielrenners het liefst hun fiets zo kaal mogelijk hebben, omdat een fietsbel lelijk en zwaar is, kunnen andere weggebruikers in gevaar gebracht worden. 

Dit probleem willen wij aanpakken, en daarom introduceren we de Bikerbell op de markt. Maar eerst moet er marktonderzoek gedaan worden. En daar hebben we jullie hulp hard voor nodig!

Vul onze 3-minuten durende enquête in op https://nl.surveymonkey.com/r/Bikerbell en maak kans op de eerste Bikerbell! 

Alvast bedankt!

ik had de enquete ingevuld tot er ineens allerlei persoonlijke vragen verschenen. En die kan ik niet overslaan! Onbeschoft. Dit slaat nergens op en ik raad deelname aan de enquete af.
Naar mijn idee is jullie onderzoek overbodig (zoals wel meer enquetes die hier langskomen), want het product is overbodig. Maak eerst eens duidelijk wat je precies voor product wilt gaan (laten) maken. Er zijn voor iedere fiets en iedere fietser andere (dus tientallen) sturen nodig. Heb je daar wel eens aan gedacht? Op drie snelle fietsen heb ik 3 verschillende sturen.