Nieuwe routeplanner geeft totaal verkeerde route

Ik heb de nieuwe routeplanner op mijn iPhone gebruikt om een route te plannen. In dit geval van station Zaltbommel naar Gorinchem via Gameren, Nieuwaal, Zuilinchem en Brakel. Het lijkt erop dat de route correct op de kaart staat maar dat is moeilijk te zien omdat er van de kaart alleen een klein strookje zichtbaar is. Het is niet mogelijk de kaart te zien voor je op ‘Start route’ klikt, vanwege de lange lijst met via punten die over de kaart ligt. Maar als ik ‘Start route’ klik, dan krijg ik een route van mijn huidige locatie naar het eindpunt waarbij het beginpunt en alle via punten gewoon genegeerd worden. Dit maakt de app hiervoor totaal onbruikbaar. Mijn huidige locatie staat nergens in de lijst van punten die ik gekozen heb.

En ik kan ook niet op een andere manier de goede route in de app krijgen want de optie om ‘Mijn routes’ van de desktop versie te laden is ook verdwenen.

Ik had gedacht dat de nieuwe app een verbetering zou zijn, maar dat valt dus tegen. Hopelijk is het alleen een kinderziekte die snel opgelost wordt.