Fiets kopen

graag wat ervaringen over Stella E fietsen.Actieradius.fietsen zonder de trapondersteuning te gebruiken,stevigheid het gedrag van de fiets.

enz enz

Hallo,

Ik zoek een fiets waarbij ik met mijn voeten plat op de grond kan en toch mijn benen kan strekken. Ik vond op jullie site de Electra Amsterdam. Maar helaas moet ik daarvoor van Amsterdam naar een plaatsje in Groningen reizen. De Haagse dealer heeft 'm niet. Ik wil er toch wel graag eerst even op zitten.

Volgens een fietswinkel in Amsterdam komt ook de Gazelle Primeur in aanmerking.

Zijn er nog meer mogelijkheden/adviezen?

Groet.

Ja zeker: een ligfiets!

Voeten plat op de grond vanaf het zadel en dan op de pedalen (10cm boven de grond) de benen (moeten) strekken. Denk even na!?

Koop dan een hydraulisch verstelbare zadelpen, die je laat zakken als je wil afstappen.

Kijk eens in deze webshop hier heb je vele soorten fietsen

Beste,

Ik kan u zeker aan een geschikte fiets helpen, mocht u uiteraard nog niet voorzien zijn.

U mag mij mailen of kijken op www.fietsenstunt.nl

Je kunt kennelijk met prijzen stunten, maar dat was niet de vraag. De vraag was: Voeten plat op de grond vanaf het zadel en dan op de pedalen (10cm boven de grond) de benen (moeten) strekken. Welke van jouw fietsen kan dat bieden?
Alleen op een ligfiets kan dat. Die biedt je niet aan, dus waarom belast je dit forum met je goedkope reclame?

Beste wans en andere lezers,

Ik weet dat mijn bericht voor wans, die de post geopend heeft waarschijnlijk geen zin meer heeft maar als er nog meer mensen tegen het probleem aanlopen dan is dit wellicht een handige pagina: fietskeuzehulp.

Op deze pagina wordt omschreven welke fietsmaat je nodig hebt bij jouw lichaamslengte.

Succes!

Hi,

Misschien had ik een nieuwe topic moeten openen. Maar ik denk dat ik hier ook wel mijn antwoord zal vinden. Weet iemand een betrouwbare online fietsenwinkel?

Ik hoor het graag.

Gr Freek

Beste Freek,

Welkom op het forum. Ik zal natuurlijk onze fietsen webshop aanraden. Online een fiets kopen is niet makkelijk. Aangezien je niet kan aanvoelen of de fiets bij je past. In mijn bericht hierboven heb ik een link geplaatst naar een pagina met tips voor het zoeken van een fiets.

Op Fietsen-Winkeltje.nl vind je een heel aantal mooie fietsen. Onze webshop is vrij nieuw en zodoende hebben we nog geen recensies. Echter als je op de “lees meer” knop klikt vind je onderaan de tekst nog een aantal gerenommeerde online fietsenwinkels.

Ik hoop je zo op weg geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fietsen-Winkeltje.nl

Herstel

Als je op de ingevoegde link: “Fiets kopen” klikt vind je onderaan de tekst een aantal gerenommeerde online fietsenwinkels.

Excuus en succes met je zoektocht!

Hi Fietsenwinkeltje,

Dat was snel. De online fietsenwinkels zien er betrouwbaar uit en hebben goede recensies.

Bedankt voor je hulp.

Gr Freek

Ik kwam voor een Sparta bij de fietswinkel en heb me een Gazelle “fiets van het jaar” laten aansmeren door de fietswinkel in Zwijndrecht (omdat ze andere merken aan het afbouwen waren), echter veel spijt van. Na zo’n 7 ritjes van in totaal zo’n 300 km in 1,5 jaar tijd (kilometers heb ik kunnen herleiden a.h.v. een knipkaart van het pontje die ik tegelijkertijd met de fiets heb gekocht) is de Gazelle al kapot. Het linker leren handvat glijdt er af en het achterwiel loopt aan en het stuur geeft heftige schokken. De fietswinkel reageert niet op mijn mails dat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd volgens het Burgerlijk Wetboek, blijkbaar zijn ze dat gewend. Enige reactie op mijn eerste mail was dat ik niet na werktijd de fiets kon brengen, maar dat ik een snipperdag moest opnemen en een zak geld moest meebrengen voor een jaarbeurt. Ik heb bij de aanschaf extra betaald (zo’n EUR 200 meer t.o.v. gangbare webwinkelprijzen) voor service en inbegrepen eerste beurt, maar had beter voor een Sparta of Batavus kunnen gaan, in Friesland desnoods, bij nader inzien. Voor EUR 900 heb ik nu 280 km kunnen fietsen. Dat is EUR 3 per kilometer en nu heb ik niets meer dan een gare fiets van een fietswinkel “van G” die dat normaal vindt! Rob van Leeuwen