Welke fiets zouden jullie aanraden?

Nee bij Oan de Statie in Maastricht!
Ik ben afgelopen vrijdag langs een hoop fietsenwinkels geweest en deze sprong me in het oog. De kleur is echt prachtig hè?

Alleen was de aflevering niet zo heel erg netjes want op de weg naar huis bleek dat het zadel scheef zat, de banden leeg waren, het stuur op een rare hoek stond, de voordrager los zag en dat er een paar kabels lost zaten.

Ik had er wel een testrit op gemaakt maar naar mijn weten zat het zadel toen een stuk lager.

Dus na een negatieve review geschreven (moest even mopperen want je hebt toch veel geld betaald én bij een fietsenhandel de fiets gekocht…) te hebben heb ik vandaag even de hele fiets nagelopen en alles vastgemaakt wat los zat.

Dat zul je inderdaad nog wel vaker moeten doen. Tja, fietsenmakers…als de centen maar binnen zijn.

Haha ja daar was ie nogal heel snel in! Een extra slot kon er niet eens van af! :upside_down_face:

Een mand voorop zou niet mijn keus zijn, maar het gaat er om dat jíj tevreden bent en dat is gelukt. Veel plezier er mee :wink:

Nou als het je een plezier mee kan doen, het mandje was voordat ik het stevig vastzette tegen diefstal heel makkelijk afneembaar en kon je zonder moeite ook achterop zetten. :slight_smile: