Ervaringen Popal en Vogue

Ik wil graag een e-bike aanschaffen. Ik ben een mooiweer fietser. Dus wil er niet meer dan 1600 euro asn uitgeven. Inmiddels een proefrit gemaakt bij Stella. Maar lees niet veel goeds over dat bedrijf.
Bij een fietsenhandel hier om de hoek verkopen ze Vogue en Popal. Zien er prima uur, maar kan op internet weinig ervaringen vinden…
Maw wie heeft advies :blush:

Dat is nu precies het probleem met Internet reviews, verkoopt een fabrikant veel fietsen dan krijg zal je veel klachten/beoordelingen lezen, verkoopt een fabrikant bijna geen fietsen dan zie je geen klachten.

Per jaar worden er (2018) z’n 294.000 e-bikes verkocht maar op dit overzicht van de markt zie ik de twee genoemde fabrikanten niet terug, dus ik denk dat er gewoon te weinig fietsen worden verkocht om een beeld te krijgen. Let op, dat wil niet zeggen dat deze fabrikanten troep leveren.

Misschien dat andere lezers ervaringen hebben met deze merken maar ik zou ook kijken naar de e-Biketest 2018 en eens met de fietsenhandel om de hoek praten, tenminste als dat een goede fietsenmaker is.