De routeplanner op de website is niet beschikbaar. Nu kan ik mijn routes niet bekijken en rijden.
Is dit tijdelijk?
Hetzelfde. De app werkt maar het is nutteloos voor mij, ik heb een GPX bestand nodig
Zo te zien nog steeds stuk, ik krijg nog steeds dezelfde melding. Het ligt niet aan de back-end, want de app doet het nog wel, inclusief routeplanning. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar Team Routeplanner (net als waarschijnlijk een heleboel andere mensenā¦), maar ook even direct naar de beheerder van die website. Hopelijk let hun support-afdeling op zaterdag ook op de inbox, en kunnen ze het snel fixen.
Ik heb ondertussen de bevestiging dat de beheerder van de website er mee bezig is, hopelijk lossen ze het nu snel op.
Dank je voor het snelle herstel
Als je de gpx file nodig hebt, stippel je route uit via de ānormale versieā en gebruik je de mobiele versie niet. De App dus links laten liggen. Item is vaker aangekaart.