Telefoonhouder

Ik ben op zoek naar een makkelijk te bedienen telefoonhouder voor mijn fiets, voor die enkele keer dat ik in het weekend een toertocht wil gaan gaan maken en de route op mijn telefoon kan aflezen.

Nu zie ik onder meer modellen waarbij de telefoon in een hoesje komt te zitten, en het soms nogal ‘bulky’ eruit ziet. En is het scherm van de telefoon nog wel goed leesbaar en te bedienen? Wellicht is er een zonder hoesje dan wat makkelijker hanteerbaar? Een telefoonhouder zonder hoesje zou dan ook een optie kunnen zijn.

Ik heb de telefoonhouder test van de Fietsersbond er op nagelezen maar deze dateert uit 2019, maar inmiddels zullen er vast alweer nieuwe soorten en modellen zijn.

Hebben jullie tips of advies?

Deze zit als een huis, kan ik aanbevelen.

2 likes

Dank. Het ziet er ook degelijk uit. Ik heb dat unboxing filmpje waarnaar in een van de reviews wordt verwezen net ook bekeken, interessant!

Ben 't helemaal met clover eens. De klemmen zijn extra hoog, waardoor veel telefoons met opengevouwen hoesje er met gemak tussen passen. Verkrijgbaar in zwart en rood.

Nou … daar ben ik het niet mee eens. Beter uit het hoesje halen of alleen een back cover gebruiken. Zo’n “openvouw hoesje” had ik op mijn vorige mobiel. Toen is op een zeer hobbelig zandpad mijn mobiel uit de houder gestuiterd … gelukkig geen schade.

Ik heb de genoemde telefoonhouder inmiddels besteld, ontvangen, gemonteerd en uitgeprobeerd. En tot nu toe tevreden!

Ik gebruik hem met mijn telefoon met backcover. Tijdens de proefrit maakte ik gebruik van de Fietsersbond routeplanner om deze uit te proberen en wat goed ging.

Nogmaals dank voor de tip!

1 like

Zelfde ervaring met deze houder :+1:t2: Telefoon zit als een huis! En mèt de beschermhoes er omheen.