Wie heeft er voorrang op de kruising bij de Pettelaar in Den Bosch?

Bij de kruising in Den Bosch heb ik vandaag een bekeuring gekregen. Ik kwam vanuit de Zuiderparkweg en stak over naar links de Pettelaarseweg op. Richting het centrum. Tegelijkertijd hadden de auto's en fietsers die vanuit de andere kant van de Zuiderparkweg kwamen ook groen. Mijn vraag is wie heeft er op dat moment voorrang. De fietser die vanuit de kruitvat de kruising schuin oversteekt of de auto die vanuit de andere kant rechtdoor wil rijden. Er staan voor de auto haaientanden en voor de fietser niet. Voor de fietsers is er een drukknop voor activeren van de stoplichten aan de linkerkant van het kruisingsvlak. Dus als fietser word je ook 'gestuurd' de kruising diagonaal over te steken. 

https://www.google.nl/maps/@51.680441,5.3156416,3a,75y,197.94h,56.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA5mAO-EtnbghQV8r43ycXw!2e0!7i13312!8i6656

Het rechtdoorgaande verkeer heeft voorrang, altijd. Ook voor de fietser staan er haaientanden en een voorrangsbord, maar dat is in dit geval niet eens relevant. Er staat zelfs een bord om je voor die situatie te waarschuwen.